E-store/Varna: +359 885 204404  Sofia: 02/ 958 1859  Plovdiv: 032/ 623 053  Burgas: 056/ 832 233
(0 produse) - 0,00 RON

Nu aveti produse in cos

Reclamații

Conform Legii privind protecția consumatorilor, fiecare consumator are dreptul la reclamații.

Consumatorul are dreptul la reclamații pentru produse și servicii atunci când, după livrare, la examinarea inițială sau depozitarea, asamblarea, testarea sau operarea sunt constatate neconcordanțe cu contractul de vânzare.

La înaintarea unei reclamații privind produsul, consumătorul poate pretinde la:

                    - restituirea sumei plătite;
                    - înlocuirea mărfii cu alta ce are același preț;
                    - ajustare a prețului, după o reevaluarea mărfii.

La înaintarea reclamației este obligatoriu ca consumatorul să anexese și documentele care atestă achiziționarea și motivele cererii reclamației:

                    - bon de casă sau factură pentru marfa/serviciile plătite;
                    - procese-verbale, acte sau alte documente care atestă lipsuri sau alte neconcordanțe a mărfii sau serviciilor cu cele convenite;
                    - alte documente care stabilesc motivul și valoarea reclamației.

Reclamația poate fi cerută în termen de doi ani de la livrarea mărfii sau prestarea serviciului, dar nu mai târziu de 14 zile de la momentul stabilirii neconcordanței cu cele convenite. Termenul începe să curgă din ziua în care se dovedește temeiul reclamației printr-un document. Stabilirea temeiului reclamației trebuie efectuată de către persoane și/sau firme competente și autorizate.

Termenul limită de procesare a reclamație este de 30 zile de la data depunerii acesteia.  

Costul transportului de mărfuri voluminoase pentru reparare sau înlocuire în perioada de garanție, precum și înapoierea acestora către consumator, este suportat de către Piscinemall.ro